Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво да правя загуба на компресия - Alfa 147 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какво да правя загуба на компресия - Alfa 147 1.9JTD

    Какво да правя днес си взех колата от сервиза тъй като в неделя не запали (в първият студ). Провериха всичко дюзи, помпи, свещи и т.н. и казаха, че е от компресията.

    Та искам съвет от патилите и по опитните какво да я правя. Казват, че трябвало сигментите да се сменят и това само временно ще закърпи, а като се отвори ще стане ясно дали са надрани цилиндрите.

    И във кои сервиз да я правя. Аз съм от Силистра, но едва ли тука има добри специалисти?! Ако можете да предложите добър сервиз или специалист в Русе?
    Last edited by Omni; d.m.y г., 22:34.
    ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

    sigpic

  • #2
    Колега,няма как колата да загуби компресия от раз,без сериозна повреда и то обикновенно не е на всички цилиндри,а и между другото,точно в студа трябва да запали,защото металът се свива.Ако е толкова износен моторът,трябвало е да усетиш сериозен спад на мощността.Има нещо гнило в тая работа.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Този мотор без компресия?Трудна работа.Сменяи мастора като за начало.

      Comment


      • #4
        И колко точно е загубата на компресия,до две -три кила не е фатално за паленето.

        Comment


        • #5
          Във момента пали като е топло, днес си я карах колата и няма проблеми, но като застуди идва проблема,а и забелязах че бута маслото има загуба и то доста сериозна без да има течове под колата. Колата я купих преди две седмици дори не съм я регистрирал още, а проблемите не ме изоставят преди това пък влезнах в една дупка айдеее джанта осмица и лагер главина.
          Спад на мощност няма колата лети 115 коня + чип 25% = 144 приблизително

          ---------- Post added at 23:48 ---------- Previous post was at 23:31 ----------

          Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
          И колко точно е загубата на компресия,до две -три кила не е фатално за паленето.
          Утре ще ходя да я замерят
          Last edited by Omni; d.m.y г., 23:47.
          ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Omni Покажи съобщение
            Във момента пали като е топло, днес си я карах колата и няма проблеми, но като застуди идва проблема,а и забелязах че бута маслото има загуба и то доста сериозна без да има течове под колата. Колата я купих преди две седмици дори не съм я регистрирал още, а проблемите не ме изоставят преди това пък влезнах в една дупка айдеее джанта осмица и лагер главина.
            Спад на мощност няма колата лети 115 коня + чип 25% = 144 приблизително

            ---------- Post added at 23:48 ---------- Previous post was at 23:31 ----------



            Утре ще ходя да я замерят
            Колега,няма кола,която да не може да пали заради ниска компресия и да върви.Такъв филм просто няма.
            Един двигател може да бута масло от много неща,еле пък и с турбина.
            Измерете както трябва компресията на всички цилиндри.Проверете зацепването на валовете.Вижте картерната вентилация.Проверете и маслената магистрала на турбината и има ли масло в маркучите към кулера.
            Като огледате тия работи,може пак да хвърлим боба.
            Пуснете и една диагностика.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #7
              Щом никой не я е мерил компресията,как я решиха,че е от нея-бързо сменяй сервиза,че още глупости ще чуеш иначе.Тия новите дизели без четене на грешки как ги диагностицират някои специалисти си е загадка за мен.Сигур верно с боба е по-точно.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Omni Покажи съобщение
                Във момента пали като е топло, днес си я карах колата и няма проблеми, но като застуди идва проблема,а и забелязах че бута маслото има загуба и то доста сериозна без да има течове под колата. Колата я купих преди две седмици дори не съм я регистрирал още, а проблемите не ме изоставят преди това пък влезнах в една дупка айдеее джанта осмица и лагер главина.
                Спад на мощност няма колата лети 115 коня + чип 25% = 144 приблизително

                ---------- Post added at 23:48 ---------- Previous post was at 23:31 ----------



                Утре ще ходя да я замерят
                Тия дет ти правят колата някви стари майстори ли са?
                Я кажи кат за начало някви лампи светят ли, нещо грешки гледали ли сте?
                Може би проблема ще излезе по-простичък от колкото си мислите........
                Не се хвърляй веднага на големи ремонти...........
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #9
                  Аз да ви кажа, съм закачал стило с тоя мотор 2004-та на 880 000 км. Преди да ме извикат са мерили компресия и на всички е била равна 22 бара Колата не палеше от помпа за високото. Но не палеше изобщо Само с бутане, но това не е важното. Компресията си беше там на тези километри....

                  П.С. Няколко седмици преди това на студено е палела много трудно. Така, че свястна диагностика ти трябва
                  Last edited by oem; d.m.y г., 10:09.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Много ви благодаря за бързите съвети както казвате ще сменя майстора. По късно ще пиша какво са ми казали след замерването и диагностиката.

                    ---------- Post added at 10:50 ---------- Previous post was at 10:43 ----------

                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    Тия дет ти правят колата някви стари майстори ли са?
                    Я кажи кат за начало някви лампи светят ли, нещо грешки гледали ли сте?
                    Може би проблема ще излезе по-простичък от колкото си мислите........
                    Не се хвърляй веднага на големи ремонти...........
                    Стар майстор + сина си
                    Закачиха я на компа, казаха че нищо не излизало и таблото нищо не свети, няма и грешки.
                    Last edited by Omni; d.m.y г., 10:58.
                    ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Аз да ви кажа, съм закачал стило с тоя мотор 2004-та на 880 000 км.
                      Т'ва сериозно ли ?
                      Защото се сещам няколко начина да показва толкоз ЕКУ-то, а реално да НЕ е.
                      ------
                      До автора на темата:
                      Пуши ли таз кола ?
                      В крайна сметка колко студено е ? Щото с читав акумулатор и разкачено реле за подгрев, JTD пали и при -5гр. и повече сигурно.
                      Last edited by emzo; d.m.y г., 12:24.
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • #12
                        Напълно сериозно. Толкова бяха километрите и по ЕКУ и в таблото и в боди-то.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                          Т'ва сериозно ли ?
                          Защото се сещам няколко начина да показва толкоз ЕКУ-то, а реално да НЕ е.
                          ------
                          До автора на темата:
                          Пуши ли таз кола ?
                          В крайна сметка колко студено е ? Щото с читав акумулатор и разкачено реле за подгрев, JTD пали и при -5гр. и повече сигурно.
                          И аз съм виждал 105 к.с. ЖТД в Браво на 920 хил км. .... Беше със счупена биела ,но до последно мотора е бил пушка .....
                          156 sportvagon 1.9jtd

                          Comment


                          • #14
                            Малко иронизирах, виждал съм на 450к км. и колата е в окаяно състояние, а за 800 да не говорим.

                            Друг е въпроса, че има много дето показват толкоз, а не са ..., както и да е, да не се отклоняваме
                            ex - 147 16v multijet

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                              Т'ва сериозно ли ?
                              Защото се сещам няколко начина да показва толкоз ЕКУ-то, а реално да НЕ е.
                              ------
                              До автора на темата:
                              Пуши ли таз кола ?
                              В крайна сметка колко студено е ? Щото с читав акумулатор и разкачено реле за подгрев, JTD пали и при -5гр. и повече сигурно.
                              Като я форсирам излиза черен пушек. Преди 200 км смених маслото а вече 4-5мм липсват от щеката, а беше на макс.
                              Колата на ужким е на 151 000, но постоянно мигат тези числа
                              ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X